Är jag redo?

Killen jag träffade i helgen mailade idag (för feg för att ringa..?) och undrade om jag ville ta ett glas vin till helgen eller nästa vecka. Ska man se "ett glas vin" som en date? Eller bara en hej-du-var-trevlig-ska-vi-träffas-och-se-om-det-leder-till-en-date? Jag vill tro att det är alternativ två, det skulle kännas mer rätt just nu - med tanke på att det inte ens gått två månader sedan jag gjorde slut med en kille jag var upp över öronen förälskad i.  Men å andra sidan - vad kan hända? Känns det rätt så gör det, gör det inte det så får jag vänta ett tag till innan jag börjar fundera på killar. Yes, när jag säger det låter det klokt och moget. Han var ju faktiskt riktigt trevlig, snygg och charmig den lilla stund jag umgicks med honom i lördags. Har dessutom vänner som känner honom halvt, eller vänners vänner som känner honom bra och så vidare. Och sånt är ju alltid bra... Men som sagt vi får se hur det känns.

Men tacka ja, det gör  jag nog. Ett oskyldigt glas vin är väl okej? Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Ronja

Go for it! :) om det inte känns rätt, kanske det blir en trevlig träff bara. Win-situation :)

2008-05-22 @ 20:27:35
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: valentina

såklart du ska tacka ja! blir nog trevligt :)

2008-05-22 @ 20:35:33
Postat av: M

Ja jag tycker du ska tacka ja, om det känns fel så behöver du ju inte träffa han mer.

2008-05-23 @ 06:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0