IDAG

Happy valentines! Har börjat uppskatta dem här dagarna mer sedan jag träffade Drömprinsen. Ganska fint ändå med en dag som verkligen är till för att visa sin uppskattning för varandra, det är så lätt att glömma vad kärlek är och hur mycket det betyder för en - man kan behöva en påminnelse.
Men mina kära singlar till läsare, deppa inte ihop! Det finns verkligen ingen anledning! Styr ihop en girl-power fest hemma, drick goda drinkar, sätt på musik, dansa och sjung och snacka skit - skrik av lycka för att ni är fria! Att vara singel har så otroligt många fördelar - försök se dem istället!

Ah vad taggad jag blev av att skriva det där! Får styra upp nåt liknande med mina vänner snart..
Anyways, min dag har varit så lyckad hittils. Vaknade upp i min Prins famn och mös lite för länge. Sedan gick vi en långpromenad på Djurgården hand i hand. Efter det åt vi frukost på världens mysigaste ställe och bara njöt av lugnet, maten och varandras sällskap. Kom hem för en stund sen och nu ska vi krypa ner i soffan och se på film över lite chokladpraliner och té. Efter det ska jag fixa iordning mig för en romantisk middag. Det är allt jag vet? Vet inte om vi ska på restaurang eller stanna här. Har hittils fått en stor bukett med röda rosor, men känner jag min prins rätt så väntar något mer? Jag har redan gett honom choklad praliner från Robert E (som förra året) men har en present till.. ju seriösare  det blir genom åren = seriösare presenter haha! Men nä, presenter är näst intill obetydliga i ett förhållande, men en dag som denna är ju till för att skämma bort sin kära lite.. eller hur?

Ha en underbar dag, vare sig ni firar kärleken eller friheten!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Vad mysigt! Hoppas att ni får en riktigt trevlig kväll! Kram

2009-02-14 @ 16:46:20
URL: http://eldeseo.blogg.se/
Postat av: Emilié

Det behöver inte ens vara varje dag, men kanske nån dag?! Haha.. Han får börja komma hem en dag i veckan. Kan ju å andra sidan åka dit också (bara det att jag drar mig för det när han och hans tjej är hemma). Oj, vilken uppsats :D Hoppas din och DPs dag varit och fortsätter vara den bästa!!

2009-02-14 @ 21:51:15
URL: http://plump1s.blogg.se/
Postat av: M

Glad alla hjärtans dag!! Låter som din dag har varit perfekt hittills. Blir lite avundsjuk hehe;)

2009-02-14 @ 21:52:46
Postat av: Ronja

Längtar efter update :)

2009-02-27 @ 18:58:33
URL: http://eldeseo.blogg.se/
Postat av: emma

BÖRJA SKRIV IGEN:d

2009-05-17 @ 14:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0